7 שניות לוקח לאדם לגבש רושם ראשוני. מה שמשפיע זה 93% – שפת גוף, לבוש וטון דיבור ו7% בלבד- התוכן.
מחקרים מראים שיש שני קריטריונים לרושם ראשוני: אחד, האם אני יכול לסמוך על האדם שעומד מולי ? והשני, האם הכישורים של אותו אדם יכולים להועיל לי ?
הרבה לפני שאנחנו משוחחים בנינו, אנחנו מעבירים מסר באמצעות הלבוש, מהו המין, הגיל, המעמד, התעסוקה, הדעה האישית ומצב הרוח שלנו.
היום אני נתרכז באיך נבחר בגד לעבודה:
רובינו חושבות שכל בגד שמוצא חן בעיננו מבחינת הצבע ,הדפס, גזרה סוג הבד הוא גם מתאים לעבודה. אז זהו שלא…
כשאת בעבודה באינטראקציה עם לקוחות, בוס, קולגה, חבר, בראיון עבודה ראשון , כדי שהבגד ישדר מקצועיות, אמינות יצירתיות, נוכחות, תעוזה, אסרטיביות צריך לשים לב לכמה נקודות.
לכן יש חשיבות לבחירת הבגד – אז איך בוחרים בגד לעבודה?
1.הצבעים צריכים להיות בגווני לבן, שמנת, אבן, ניוד, תכלת, כחול, אפור שחור.
2.הגזרות קלאסיות, נקיות, רחוקות מהגוף, לא צמודות מידי, לא חשופות מידי, חצאית באורך ברך. . מחשוף לא עמוק מידי את לא באה לשדר סקסיות. מכנסיים קצרים לא מתאימים למקום עבודה.
3.סוג הבד, אריגים או סריגים (לא סוודרים) קרדיגן מצמר אפשרי מעל חולצה .
4. את היצירתיות ניתן לשדר דרך בגד שהוא א- סימטרי , עם פתחים (לא מחשוף) יש תפרים אלכסוניים,שרוולים מעניינים, צווארון מעניין .
ובהחלט גם אפשר להוסיף קצת צבע באמצעות אקססוריס, שרשראות, צמידים, נעליים, תיקי מסגרות משקפיים סיכות ראש וכו’.
שימו לב שהבגד יהיה מכבד הלקוח/ האדם שעומד מולנו רוצה להרגיש שאכפת לנו ממנו שאנחנו כאן לתת לו פתרון ומענה לצרכים שלו.
אלה כמה אופציות מהקולקציה בעיצובי שימו לב לשרוולים, צווארונים פתחים, צבעים מרקם הבד גזרות, מקווה שאהבתן.
השאירי תגובה